lvorra impulsa diferents actuacions de millora d'equipaments municipals.

Actuacions que es preveuen pagar a través de les ajudes referents als plans de cooperació local que va promoure l'any passat (2020) la Diputació de Lleida.

Imatge d'arxiu de les piscina d'Ivorra

DIMECRES 14 ABRIL 2021

NOTA DE PREMSA.-

lvorra impulsa diferents actuacions de millora d'equipaments municipals.

Ivorra.- L'Ajuntament d'lvorra esta impulsant dos projectes per millorar les condicions de la seva piscina municipal, tot i que "esta molt ben conservada, pels anys que té", ha dit l'alcalde, Jordi Ribalta, que ha explicat que va ser construïda el 1997. Actualment, però, presenta alguna fuita d'aigua, que el consistori vol solucionar amb un projecte de rehabilitació, que contempla un pressupost d'uns 22.000 euros.

Paral·lelament, un segon projecte preveu renovar el sistema de depuració i cloració d'aquelles instal·lacions, que  durant la temporada en que són obertes registren una molt bona afluència, ja que "doblem el nombre de veïns a l'estiu", segons l'alcalde, que espera poder executar quan abans millor ambdós projectes, per evitar demores i tenir-les fetes ja aquest estiu.

Per això, caldrà rebre abans la confirmació de les ajudes que l‘Ajuntament d’Ivorra va presentar als plans de cooperació local que va promoure l'any passat la Diputació de Lleida.

Jordi Ribalta ha explicat que aquestes ajudes es dividien en dues línies, una relativa a temes de salut, a la que hi van presentar l'esmentada “Renovació del sistema de depuració de la piscina d'estiu”, valorada en 14.530,90 euros, i també un altre projecte de “Rehabilitació del consultori mèdic”. Pel que fa a aquest espai, on actualment s'hi passa consulta només un cop cada quinze dies, a causa de les limitacions per la Covid, s'hi va registrar un moviment de terra que va provocar nombroses esquerdes i desencaixos de portes i  finestres, que ara es valen reparar amb una actuació  pressupostada en 25.454,26 euros.

A la segona línia d'ajudes de la Diputació, hi van presentar el també comentat “Projecte de reparació de les fuites de la piscina” i un altre de “Rehabilitació de camins”, valorats en prop de 50.000 euros .

Jordi Ribalta ha explicat que la intenció és pavimentar i habilitar cunetes en diferents trams de camins no asfaltats del municipi, en concret, "aquells que es tan malbé més  sovint i que a vegades reparem, però que al cap de quatre dies tornen a estar fets malbé" .

Cal afegir que, de rebre la confirmació de totes les ajudes esmentades, la intenció del consistori és executar ja aquest any les dues millores a la piscina, i deixar per a l'any que ve les altres dues actuacions.

Informació extreta de la Veu de la Segarra, 2 d’abril de 2021.