Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament d'Ivorra rep una ajuda de l'Institut d'Estudis Ilerdencs per a activitats culturals i artístiques al municipi.

Les activitats que es van realitzar van ser els concerts musicals durant la festa major i el festival Espurnes Barroques.

Concert “Possè”, per la companyía Associació Juvenil Musical Sound de Secà

DIMECRES 16 FEBRER 2022

En la línia d’actuació del “ Pla econòmic per a ens locals en l’àmbit de la cultura de l’Institut d’Estudis Ilerdencs de Lleida per a l’any 2021” l'ajuntament d'Ivorra va rebre una ajuda per a projectar activitats culturals i artístiques al municipi.

Concretament, es va projectar dues activitats; el Concert de les "Set Paraules" … de Haydn, pel Quartet Teixidor i Txema Matrtínez, al Santuari del Sant Dubte, en el marc del Festival Espurnes Barroques 2021.

I, la representació de “Possè”, per la companyía Associació Juvenil Musical Sound de Secà, durant la festa major a la Plaça Major d’Ivorra.

La subvenció atorgada per l’IEI (Institut d'Estudis Ilerdencs) va ser de 2.645, 00€ i el cost de les dues actuacions realitzades van tenir un cost per a l’ajuntament  de 4.541,00€, dels quals 2.645, 00€ van ser objecte de subvenció i la resta van ser sufragats amb fons propis.