Finalitzen els obres de rehabilitació de les piscines d'estiu

La rehabilitació ha estat possible gràcies a l'ajut de la Diputació de Lleida, dins del Pla de Cooperació Municipal per al finançament d'inversions dels Ajuntaments i EMS del territori de Lleida.

Imatge d'arxiu de les piscines d'Ivorra

DIJOUS 14 JULIOL 2022

Les piscines municipals d'estiu d'Ivorra, que s'havien anat deteriorant amb el pas dels anys, han estat rehabilitades amb l'ajut d'una subvenció de la Diputació de Lleida dins del Pla de Cooperació Municipal per al finançament d’inversions dels Ajuntaments i EMD del territori de Lleida, 2020-2021.

Les obres han estat executades per l'adjudicatari Antonio Luque López i han tingut un cost total de 22.068,61€, dels quals 21.026,02€ han estat aportats per la Diputació de Lleida. L'import restant ha anat a càrrec de l'Ajuntament del municipi.