El consistori invertirà 31.000 en actuacions al Pont de la Gol

Per millorar el sistema de clavegueram, la canalització de les aigües i la barana de seguretat

DILLUNS 01 JUNY 2020

L’ajuntament d’Ivorra realitzarà actuacions al Pont de la Gol dirigides a la millora del conducte de les aigües i al clavegueram amb l’objectiu de posar fi als desbordaments que es produeixen de forma sovint en aquest punt del municipi.

D’aquesta manera s’instal·laran conductes per canalitzar les aigües pluvials i s’augmentarà la barana de seguretat del Pont, donant així continuïtat a les actuacions que es van realitzar ara fa dos anys on es va recuperar el ferm i es va instal·lar una escullera de protecció. Aleshores el pressupost va ascendir a més de 41.000€ i en aquesta segona fase serà de 31.572€, subvencionat per la diputació.

Els treballs d’actuació al Pont de la Gol es van aprovar pel consistori en l’últim ple, celebrat a finals de febrer, però encara no s’ha pogut obrir el concurs d’adjudicació degut a la pandèmia.