diumenge, 22 de octubre de 2017
Pl. Major, 1, Ivorra - 25216
Telèfon: 973 524 036 Fax: 973 524 399

19/05/2017

Ivorra projecta la xerrada “Com cuidar-nos quan cuidem”.

Foto

Ivorra s’ha adherit al projecte “Maletes de coneixement” de l’àrea de serveis socials del Consell Comarcal, a través del qual s’ofereixen xerrades de forma gratuïta als municipis de la comarca.

Les xerrades són de diferents temàtiques.

Concretament a Ivorra la xerrada ha estat dins làmbit de salut Com cuidar-nos quan cuidem. La xerrada va anar a càrrec de les treballadores socials del Consell Comarcal, Maria Rosa Caba i Laia Puig.

És una xerrada que vol dotar deines i recursos a les persones cuidadores per poder cuidar sense deixar de cuidar-se. Tal com es va explicar, quan la cura dun familiar es a càrrec nostre a vegades ens oblidem de les nostres necessitats i assumim una sobre càrrega de responsabilitats.

És una ensenyança per aprendre a cuidar-nos per poder tenir la millor atenció possible als qui depenen de nosaltres.

A la xerrada va assistir una vintena de persones i es va projectar al Local Social dIvorra.