Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’ajuntament d’Ivorra anima als joves a participar al QUIZ SÓC JOVE, SÓC SEGARRA

📣L’Oficina Jove de la Segarra ha impulsat un concurs entre els joves de la comarca amb la finalitat d’explorar el territori i posar a prova els coneixements d’aquests i aquestes.

💡Per aquest motiu, l’Ajuntament d’Ivorra anima als seus conciutadans a participar-hi i, en aquest sentit, s’ha habilitat un apartat a la pàgina web del consistori per facilitar-ne l’accés.

👉Si vols entrar a concursar al QUIZ SÓC JOVE, SÓC SEGARRA - Coneixes la comarca? Només has de clicar en aquesta secció de la nostra web, introduir el codi 03112577 i escriure el teu nom i cognom.

🎁Des de la Oficina Jove de la s’obsequiarà als i les joves que encertin totes les preguntes.

🕓El concurs finalitzarà el 24 de maig a les 23h.

🍀Molta sort!!

quiz.png